1403-03-14 22:12
378
0
90252
نویسنده کتاب عصر امام خمینی(ره):

امام‌شناسی و ولایتمداری سدی مقابل دشمن است

نویسنده کتاب عصر امام خمینی(ره) با تاکید بر اینکه در بیعت با امام امت از قافله عقب نمانیم، گفت: امام‌شناسی و ولایتمداری سدی مقابل دشمن است.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، حجت‌الاسلام و المسلمین میر احمدرضا حاجتی امشب در مراسم سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام راحل و بزرگداشت قیام ۱۵ خرداد و یادبود شهدای خدمت اظهار کرد: انقلاب اسلامی در یکی از حساس‌ترین برهه‌های خود قرار دارد، برگزاری این مجالس صرفا برای عزاداری و سوگواری نیست بلکه بیعتی مجدد با آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

وی افزود: در سالگرد امام خمینی(ره) قلب‌ها مکدر می‌شود، باز هم به یاد آن روزها در فراق امام عزیزمان اشکهایمان جاری می‌شود اما این گردهمایی فقط برای غمگساری نیست بلکه دورهم گرد آمدیم تا بیعت خود را با امام‌مان تازه کنیم و با آثار امام آشنا شویم.

* در بیعت با امام امت از قافله عقب نمانیم

نویسنده کتاب عصر امام خمینی(ره) با تاکید بر اینکه در بیعت با امام امت از قافله عقب نمانیم، گفت: مراقب باشیم در امام‌شناسی و بیعت با امام از دیگران عقب نمانیم قطار انقلاب اسلامی به مقصود خود می‌رسد کسانی که از قطار انقلاب پیاده شود خودشان آسییب می‌بینند.

حاجتی ادامه داد: به عدد آنهایی که به امام پشت کردند و در دوره امام به ایشان جفا کردند و بعد از آن نیز جلوی نائب بر حقش امام خامنه‌ای ایستادند امروز میلیون‌ها انسان یار وفادار امام امت شدند.

وی گفت: فکر نکنیم اگر ما امام و ولایت را تنها بگذاریم خدا هم امام جامعه را تنها خواهد گذاشت اینطور نیست، هر کسی که دین خدا را یاری کند خدا هم او را یاری خواهد کرد این وعده الهی است.

* مهمات جامعه اسلامی بصیرت است نه موشک و تانک و آرپی‌جی

نویسنده کتاب عصر امام خمینی(ره) با اشاره به اینکه این گریه‌ها سیاسی است، افزود: این گریه روی فیزیک بدن هم تاثیر دارد و راه درست را به ما نشان می‌دهد.

حاجتی با تاکید بر اینکه مهمات جامعه اسلامی بصیرت است نه موشک و تانک و آرپی‌جی تصریح کرد: دشمن به دنبال تجزیه ایران است و نمی‌خواهد چیزی به نام ایران و انقلاب اسلامی وجود داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه زنده نگه داشتن یاد شهدا سدی مقابل دشمن است، گفت: حجاب و عفاف هم سدی مقابل دشمن است امام راحل فرمودند سهم زنان در انقلاب اسلامی از مردان بیشتر است چراکه مادران این سرزمین فرزندانی آینده‌ساز پرورش می‌دهند و از دامان این بانوان سردار سلیمانی‌ها وشهید رئیسی‌ها پرورانده می‌شود.

*مراسمی برای قدر دانستن امام حاضر

نویسنده کتاب عصر امام خمینی(ره) با تاکید بر اینکه دورهمی امشب برای قدر دانستن امام حاضر است، توضیح داد: به برکت ولایت است که دشمن جرات چپ نگاه کردن به مرزهای انقلاب اسلامی را ندارد.

حاجتی بیان کرد: ۶۱ سال از قیام ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ می‌گذرد امام راحل فرمودند این قرن، قرن نابودی استکبار شرق و غرب است، استکبار شرق که نابود شد و به زودی استکبار غرب نیز از بین می‌رود.

وی با اشاره به بیداری دانشجویان آمریکایی و اروپایی در جمایت از مردم مظلوم فلسطین گفت: شعار فلسطین از بحر تا نهر در دانشگاه‌های کلمبیا و هاروارد که نخبه‌پرور هستند بلند شده است.

*باید دولت مستقل فلسطین ایجاد شود

نویسنده کتاب عصر امام خمینی(ره) توضیح داد: در آخرین نظرسنجی که انجام شده ۵۲ درصد جوانان ۱۸ الی ۲۴ سال آمریکایی معتقد هستند که حماس کار خوبی کرده است و باید دولت مستقل فلسطین ایجاد شود.

حاجتی با اشاره به اینکه امروز جمهوری اسلامی قدرت نیست بلکه ابرقدرت است، گفت: راه امام خمینی(ره) الگوی ما است و شهادت سردار سلیمانی و رئیس‌جمهور شهیدمان آیت‌الله رئیسی خللی در مسیر انقلاب اسلامی به وجود نمی‌آورد آنها الگویی بودند که در خدمت به مردم و انقلاب اسلامی جاودانه شدند.

* به کسی باید رای دهیم که شباهت به شهید رئیسی داشته باشد

وی بر لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات تاکید کرد و حضور مردم پای صندوق‌های رای را سرنوشت‌ساز خواند و گفت: به کسی باید رای دهیم که شباهت به شهید رئیسی داشته باشد.

در این مراسم برنامه‌های مختلفی از جمله نوحه‌سرایی، شعر خوانی در رسای امام راحل و شهدای خدمت نیز برگزار شد، شعارهای استکبارستیزی فضای حسینیه عاشقان ثارالله گرگان را عوض کرد و لبیک یا امام بر زبان‌ها جاری شد و مردم بار دیگر بیعت کردند تا در مسیر ولایتمداری ثابت‌قدم بمانند.

انتهای خبر

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.